Wij staan garant voor klantvriendelijkheid, goede service en degelijk advies!
Dat betekent dat u altijd bij ons terecht kunt en dat wij er alles aan doen om u zo goed mogelijk te helpen. Daarbij komt de zorg rondom het voorschriftgeneesmiddel op de eerste plaats maar ook voor informatie en vragen over zelfzorgartikelen en medische hulpmiddelen bent u bij ons aan het goede adres. Dus hebt u een vraag over een hoestsiroopje, wilt u uitleg over het gebruik van uw bloeddrukmeter of wilt u gewoon een keer met iemand praten over uw geneesmiddelgebruik? Kom dan gerust langs in de apotheek. Wij zijn u graag van dienst!
Uit onderzoek is gebleken dat het verstrekken van informatie de kans op onjuist gebruik van een geneesmiddel aanzienlijk verkleind. Daarom proberen wij, als wij een geneesmiddel aan u overhandigen, altijd zo goed mogelijk uit te leggen hoe u het geneesmiddel moet gebruiken. De belangrijkste instructies staan ook op het etiket. Verder treft u bij het geneesmiddel een bijsluiter aan met informatie over het geneesmiddel. Toch kan het zijn dat u iets nog niet helemaal begrijpt of dat u na het lezen van de bijsluiter met vragen blijft zitten. In dat geval is het goed om te weten dat u ons altijd kunt bellen. Ons telefoonnummer vindt u op het etiket van uw geneesmiddelen. Sinds januari 2003 is Apotheek Leenesonne gecertifieerd op haar kwaliteitszorg.
Apotheek Leenesonne is voorzien van een geneesmiddelen robot. Dit is een apparaat dat de medicijnen brengt op de plek waar het gewenst is. Wordt u aan onze balie geholpen, dan brengt de robot uw medicijnen (via loopbanden) direct naar de balie. Een voordeel hiervan is dat wij niet (altijd) meer hoeven weg te lopen om de medicijnen voor u te pakken. De tijd dat u op uw medicijnen wacht, kunnen wij gebruiken om u uitleg te geven over uw medicijnen. De efficiëntie door de robot zorgt er tevens voor dat de wachttijden zo kort mogelijk gehouden kunnen worden.
Benieuwd hoe dit verloopt? Bekijk dan eens volgend filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=5570qC_IkMY .